Bank w zasięgu ręki

Aplikacja Mobilna
BS Otwock EBO Mobile PRO

BS Otwock EBO Mobile PRO

Poznaj aplikację Banku Spółdzielczego w Otwocku, pobierz, uruchom i ciesz się wygodą i bezpieczeństwem.

Pobierz teraz dla iOS, Androida i Huawei.

Funkcjonalności przydatne na co dzień

Bankowość mobilna – wszystko, czego potrzebuje użytkownik urządzeń mobilnych!

Bezpieczeństwo

Bezpieczne logowanie przy pomocy: PIN-u, Odcisku palca – Fingerprint & Touch ID lub Face ID.

Dostęp online

Nieograniczony dostęp do środków 24/7, z dowolnego miejsca.

Kontrola wydatków

Widżety podglądu salda: procentowe lub kwotowe. Szczegółowa historia transakcji.

Wygodne płatności

Zdefiniowana lista odbiorców, szybkie płatności BLIK, Fotoprzelew, płatność kodem QI, generator kodu QR.

Dostęp do produktów bankowych

Rachunki, lokaty, kredyty, inwestycje wszystko w zasięgu ręki.

Przelewy

Przelewy do US, szybkie przelewy Express Elixir, zlecenia i paczki przelewów.

Instalacja aplikacji - BS Otwock EBO Mobile PRO

Bankowość mobilna EBO Mobile PRO to aplikacja dedykowana na urządzenia mobilne Andoid, iOS i Huawei – linki do pobrania

Pobierz aplikację
BS Otwock EBO Mobile PRO
i bankuj, gdzie chcesz!

Aktywacja usługi BLIK- BS Otwock EBO Mobile PRO

Bankowość mobilna EBO Mobile PRO to aplikacja dedykowana na urządzenia mobilne Andoid, iOS i Huawei – linki do pobrania

1.

Zaloguj się do bankowości mobilnej. W prawym górnym rogu kliknij ikonkę „Więcej.

Wybierz z listy BLIK, a następnie włącz usługę klikając w suwak. 

2.

Zapoznaj się z regulaminem i zaakceptuj go.

Gratulacje! Możesz już korzystać z usługi BLIK.

Limity transakcji dla BLIKa możesz ustawić w bankowości internetowej EBO eBank online. 

Zmiana limitów transakcji dla kart płatniczych - BS Otwock EBO Mobile PRO

Dzięki nowej funkcjonalności masz pełną kontrolę nad limitami swoich kart – możesz je w każdej chwili zmienić za pośrednictwem Twojej aplikacji bankowej.

1.

Zaloguj się do bankowości mobilnej.

2.

Przesuń ekran w dół, a następnie kliknij w wybraną, przypisaną do Twojego konta
kartę, której chcesz zmienić limity transakcji

3.

Zostaniesz przekierowany do szczegółów związanych z Twoją kartą, przesuń ekran
w dół

3.

Po przesunięciu wybierz limit który chcesz zmienić. Gotowe!

Autoryzacja mobilna - BS Otwock EBO Mobile PRO

Mając na uwadze rosnące wymagania Klientów i bezpieczeństwo zlecanych operacji została uruchomiona nowa funkcjonalność w EBO Mobile PRO – Mobilna autoryzacja, pozwalająca na autoryzację czynności z bankowości elektronicznej za pomocą telefonu.

Co należy zrobić?

Jeżeli użytkownik nie ma jeszcze zainstalowanej aplikacji mobilnej, należy pobrać aplikację EBO Mobile PRO (dostępną w sklepach Google Play, AppStore i AppGallery), połączyć ją z kontem klienta w EBO eBank Online, a następnie aktywować Mobilną autoryzację.

Jeśli użytkownik ma zainstalowaną aplikację EBO Mobile PRO wystarczy tylko aktywować funkcję Mobilnej autoryzacji.

Po zleceniu operacji w bankowości internetowej EBO eBank Online RWD  otrzymamy powiadomienie PUSH w aplikacji mobilnej na telefonie. Logując się do aplikacji EBO Mobile PRO sprawdzimy dane operacji i jeśli się zgadzają zlecamy operację do realizacji.

Aby zmienić metodę autoryzacji z SMS lub EBO Token Pro na mobilną autoryzacje należy zalogować się w bankowości elektronicznej, a następnie przejść kroki opisane poniżej:

1. Ustawienia
2. Środki dostępu: Metody autoryzacji
3. Przypisz metody autoryzacji
4. Wybierać rachunek np. nr ROR Standard i wcisnąć „Zmień metodę”
6. Wybrać z listy opcję „Bankowość mobilna”
7. Podpisz i przekaż
8. Wprowadzić kod PIN do aplikacji mobilnej


Aby potwierdzić przelew i inne operacje przy pomocy mobilnej autoryzacji należy:

1. Wypełnić dane do zlecenia operacji w bankowości elektronicznej EBO eBank Online, a następnie kliknąć przycisk „podpisz i przekaż”.

2. Na smartfonie od razu pojawia się wiadomość PUSH, z informacją o nowym zleceniu do autoryzacji, która po kliknięciu automatycznie przenosi operację do zatwierdzenia. Bankowość elektroniczna czeka na zatwierdzenie operacji przez 10 minut. Okno autoryzacji na telefonie zawiera pełną informacją
o danej operacji, którą należy sprawdzić. Po weryfikacji danych zlecenia przyciskami akcji „odrzuć” odmawiasz wykonania operacji lub „zatwierdź” realizujesz zlecenie.

3. Po kliknięciu „zatwierdź” podajesz kod PIN do aplikacji mobilnej.

4. Aplikacja informuje Cię o statusie autoryzacji. Przyciskiem „zakończ” finalizujesz operację.

5. Autoryzacja została zaakceptowana w systemie bankowości elektronicznej EBO eBank Online.