Płać kodami - szybko i bezpiecznie

BLIK

BLIK

BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BS Otwock EBO Mobile Pro. 

Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

  • są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Otwocku lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
  • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BS Otwock EBO Mobile Pro 

 

Dzięki usłudze BLIK możesz:

  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BS Otwock EBO Mobile Pro wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję,
  • dokonywać przelewów na numer telefonu, bez podawania numeru konta,
  • odbierać przelewy na telefon,
  • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej.

Jak aktywowac BLIk w aplikacji mobilnej?

Zaloguj się do aplikacji EBO Mobile Pro.

  1. W aplikacji EBO Mobile Pro klikamy na ikonę w prawym dolnym rogu „Więcej”,
  2. W sekcji Ustawienia klikamy na linię z ikoną BLIK,
  3. Aktywuj usługę BLIK  poprzez naciśnięcie suwaka,
  4. Wybieramy rachunek, do którego ma być udostępniona usługa BLIK,
  5. Zatwierdzamy kodem PIN,
  6. I to wszystko zacznij korzystać z BLIKa.

 

BLIK – płać i wypłacaj wygodnie

Płatność w sklepach lub internecie

  1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów,
  2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Otwock EBO Mobile Pro,
  3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu),
  4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga,
  5. To już wszystko – zakupy opłacone.

Wypłata gotówki z bankomatu:*

  1. Sprawdź czy bankomat akceptuje wypłatę BLIK.
  2. Wybierz opcję wypłaty BLIK.
  3.  Wybierz kwotę wypłaty.
  4. Wygeneruj kod BLIK w swojej aplikacji mobilnej i wpisz go w bankomacie.
  5. Potwierdź płatność w swoim smartfonie.

 

*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

przelew blik na telefon

  1. Zaloguj się do aplikacji mobilnej
  2. Wybierz opcję przelewu na telefon Blik (opcjonalnie, wybierz konto z którego zlecasz przelew).
  3. Wprowadź nr telefonu odbiorcy, nazwę, kwotę oraz tytuł przelewu.
  4. Potwierdź chęć dokonania transakcji.
 
Aby otrzymywać przelewy BLIK na numer telefonu musisz włączyć usługę w Twojej aplikacji mobilnej BS Otwock EBO Mobile PRO – dokonać rejestracji swojego numeru telefon w powiązaniu z numerem rachunku NRB..
 
Możesz to zrobić ustawieniach Menu: Więcej ▶ BLIK ▶ Odbieraj przelewy na telefon

Limity obowiązujące przy płatnościach BLIK

  1. Limity domyślne jednorazowe i dzienne dla płatności BLIK:
    • Zakupy w Internecie 1 000 zł
    • Zakupy stacjonarne 1 000 zł
    • Wypłata gotówki 1 000 zł
    • Przelew na telefon 1 000 zł

Limity można zmieniać za pośrednictwem bankowości elektronicznej eBO eBANK Online.

 

  1. Maksymalne Limity BLIK jednorazowe i dzienne wynoszą:
    • Zakupy w Internecie 10 000,00 zł
    • Zakupy stacjonarne 10 000,00 zł
    • Wypłata gotówki 10 000,00 zł
    • Przelew na telefon 1 000 zł

W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się bankowości elektronicznej eBO eBANK Online.

Bezpieczeństwo

  1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
  2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej EBO Mobile Pro
  3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
    • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację EBO Mobile Pro
    • stosuj oprogramowanie antywirusowe
    • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
    • aktualizuj przeglądarki internetowe
  4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją EBO Mobile Pro i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
  5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja EBO Mobile Pro. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem bankowości elektronicznej EBO RWD lub dzwoniąc do Banku w godzinach jego pracy.
  6.