Bank

Bankowość internetowa

System bankowości elektronicznej EBO eBank OnLine to:

  • prosty i przyjazny interfejs użytkownika, zapewniający wygodne poruszanie się po serwisie i wykonywanie operacji,
  • maksymalny poziom bezpieczeństwa, zapewniony dzięki szyfrowanemu połączeniu oraz wykorzystaniu jednorazowych kodów uwierzytelniających operację (Ebo Token Mobile, SMS),
  • nieograniczony dostęp online,
  • nowoczesny i funkcjonalny wygląd,
  • komunikacja – możliwość kontaktu z Bankiem bezpośrednio poprzez konto Użytkownika,
  • dostępność wersji mobilnej na smartfony i tablety (z systemem Android, Windows Phone, iPhone, BlackBerry),
  • przelewy ekspresowe Express Elixir (tabela dostępności usługi – sprawdź)
  • wnioski rządowe online w programach rządowych 800+, 300+, RKO
  • obsługa kart płatniczych,
  • obsługa stałych zleceń płatniczych,
  • obsługa kredytów,
  • doładowania GSM,
  • przelewy natychmiastowe BlueCash,(Lista Banków)
  • przelewy wysokokwotowe SORBNET,
  • IVR – usługa blokady dostępu do rachunku w bankowości elektronicznej.

Bankowość Elektroniczna "EBO"

Proponujemy korzystanie z systemu bankowości elektronicznej „EBO”. Dzięki temu możemy korzystać z usług naszego Banku za pośrednictwem internetu.
Wykonanie przelewu środków pieniężnych z konta, opłaty rachunków, sprawdzenie stanu rachunku, podgląd kredytów udzielonych przez Bank, usługę SMS-EKOD, doładowania komórkowe, rachunki wirtualne – czynności te można wykonać przez całą dobę nie wychodząc z domu, lub z dowolnego miejsca na świecie. Wystarczy tylko dostęp do internetu. Koszt tych operacji jest niższy od transakcji dokonywanych bezpośrednio w Banku.
Liczymy, że w dobie szybkiego rozwoju usług finansowych i elektronicznych nasza oferta „EBO” będzie dla Państwa atrakcyjną formą korzystania z wszelakich udogodnień jakie daje bankowość elektroniczna.
 
Dbając o bezpieczeństwo operacji zlecanych w ramach bankowości internetowej oraz wykonując rekomendacje nadzoru, Bank Spółdzielczy w Otwocku udostępnia nową funkcjonalność EBO Mobile PRO – Mobilna autoryzacja. Rozwiązanie to pozwoli na tzw. silne uwierzytelnienie. Poniżej zamieszczamy link do krótkiego filmu instruktażowego

IVR - telefonieczne zablokowanie/odblokowanie dostępu do bankowości internetowej

Dzięki usłudze IVR dostępnej w naszym Banku, można telefonicznie zablokować lub odblokować dostęp oraz hasło do bankowości internetowej. Aby skorzystać z tej usługi, należy najpierw ją aktywować i ustalić Telekod.

Usługę IVR możesz aktywować w bankowości internetowej, w zakładce Ustawienia – Środki dostępu – Obsługa przez telefon.

Jak uruchomić usługę IVR?

  1. Zaloguj się na swoje konto w bankowości internetowej i przejdź do zakładki Ustawienia – Środki dostępu – Obsługa przez telefon.
  2. Przesuń suwak, aby aktywować usługę.
  3. Ustal swój kod IVR, wpisz go dwukrotnie i wybierz przycisk „Dalej”. Pamiętaj, że kod IVR musi składać się z 6-12 cyfr.
  4. Potwierdź utworzenie kodu IVR wybraną metodą autoryzacji.
  5. Gotowe – usługa IVR jest aktywna.

Jak odblokować hasło poprzez usługę IVR?

  1. Zadzwoń pod numer wybranej placówki Banku Spółdzielczego w Otwocku, następnie po wysłuchaniu komunikatu na klawiaturze telefonu wybierz 8.
  2. Po usłyszeniu słów „Witamy w systemie telefonicznym Banku”, na klawiaturze wprowadź identyfikator logowania do bankowości internetowej i zatwierdź przyciskiem „#”
  3. Wprowadź swój kod IVR i zatwierdź go przyciskiem „#”.
  4. Wybierz na klawiaturze przycisk 1 „Ustawienie hasła lub odblokowanie identyfikatora”
  5. Ustal hasło tymczasowe (8-20 znaków)
  6. W ciągu 10 min. zaloguj się do bankowości internetowej używając hasła tymczasowego.
  7. Po zalogowaniu ustaw nowe hasło i potwierdź zmianę.

Jak zablokować hasło poprzez usługę IVR?

  1. Zadzwoń pod numer wybranej placówki Banku Spółdzielczego w Otwocku, następnie po wysłuchaniu komunikatu na klawiaturze telefonu wybierz 8.
  2. Po usłyszeniu słów „Witamy w systemie telefonicznym Banku”, na klawiaturze wprowadź identyfikator logowania do bankowości internetowej i zatwierdź przyciskiem „#”
  3. Wprowadź swój kod IVR i zatwierdź go przyciskiem „#”.
  4. Wybierz na klawiaturze przycisk 2 „Zablokuj dostęp do kanału www”.
  5. Potwierdź dyspozycję przyciskiem 1.
  6. Identyfikator został zablokowany.

Pobierz aplikację
BS Otwock EBO Mobile PRO
i bankuj, gdzie chcesz!