AKTUALNOŚCI

Usługa Telefonicznego Centrum Obsługi w Banku Spółdzielczym w Otwocku

Szanowni Klienci, 

Informujemy, że z dniem 19 lipca 2024 r. uruchamiamy nową usługę dostępną 24h/7 – Telefoniczne Centrum Obsługi (TCO) Klienta. To innowacyjne rozwiązanie zapewni Państwu wygodę i szybki dostęp do najważniejszych produktów i usług, dostępnych teraz również poza godzinami pracy naszych placówek.

Co oferuje Telefoniczne Centrum Obsługi?

  • Tonowe wybieranie połączeń z placówkami Banku
  • Zastrzeganie kart w przypadku zgubienia lub kradzieży
  • Blokowanie i odblokowywanie dostępu do bankowości internetowej
  • Informacje o godzinach otwarcia poszczególnych placówek

Wszystkie rozmowy prowadzone przez Telefoniczne Centrum Obsługi będą nagrywane, co zapewnia dodatkowy poziom bezpieczeństwa i transparentności.

Jak skorzystać z TCO?

Usługa Telefonicznego Centrum Obsługi jest dostępna pod dotychczasowymi numerami kontaktowymi do naszych placówek. Informacje są dostępne w zakładce Kontakt: https://bsotwock.pl/kontakt/

Zapraszamy do korzystania z nowej usługi.

Dziękujemy za zaufanie, jakim obdarzają Państwo Bank Spółdzielczy w Otwocku.