AKTUALNOŚCI
Usługa Telefonicznego Centrum Obsługi w Banku Spółdzielczym w Otwocku
Szanowni Klienci,
Informujemy, że z dniem 19 lipca 2024 r. uruchamiamy nową usługę dostępną 24h/7 – Telefoniczne Centrum Obsługi (TCO) Klienta. To innowacyjne rozwiązanie zapewni Państwu wygodę i szybki dostęp do najważniejszych produktów i usług, dostępnych teraz również poza godzinami pracy naszych placówek.
Co oferuje Telefoniczne Centrum Obsługi?
- Tonowe wybieranie połączeń z placówkami Banku
- Zastrzeganie kart w przypadku zgubienia lub kradzieży
- Blokowanie i odblokowywanie dostępu do bankowości internetowej
- Informacje o godzinach otwarcia poszczególnych placówek
Wszystkie rozmowy prowadzone przez Telefoniczne Centrum Obsługi będą nagrywane, co zapewnia dodatkowy poziom bezpieczeństwa i transparentności.
Jak skorzystać z TCO?
Usługa Telefonicznego Centrum Obsługi jest dostępna pod dotychczasowymi numerami kontaktowymi do naszych placówek. Informacje są dostępne w zakładce Kontakt: https://bsotwock.pl/kontakt/
Zapraszamy do korzystania z nowej usługi.
Dziękujemy za zaufanie, jakim obdarzają Państwo Bank Spółdzielczy w Otwocku.