AKTUALNOŚCI
IVR - zablokuj/odblokuj dostęp do bankowości internetowej przez telefon
Pozostałe aktualności
Usługa IVR jest funkcją centrali telefonicznej i częścią wdrożonej usługi Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta, ułatwiającą kontakt z naszym Bankiem a w szczególności obsługę bankowości internetowej poza godzinami pracy placówek Banku w sytuacji potrzeby jej zablokowania/odblokowania.
Usługa jest całkowicie bezpłatna i ma zapewnić bezpieczeństwo środków pieniężnych przechowywanych na rachunkach posiadających dostęp za pośrednictwem bankowości internetowej.
Dzwoniąc na numer IVR ( +48 (22) 112 09 10 lub dzwoniąc do Banku i wybierając tonowo 8), nagrane uprzednio komunikaty głosowe, krok po kroku prowadzą, jak dokonać blokady odblokować lub zmienić hasło do bankowości internetowej poprzez wybór odpowiednich numerów na klawiaturze telefonu.
Usługa jest aktywna 24/7 dni w tygodniu. Aby skorzystać z usługi IVR należy mieć przygotowany identyfikator oraz aktywować usługę IVR w bankowości elektronicznej.
Jak to zrobić szczegóły znajdziesz w Instrukcja usługi IVR.
Bądź bezpieczny ! Aktywuj usługę IVR już dziś !